کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا

  • کفی قابل تعویض و قابل برش : دارد 
  • قابلیت استفاده برای پای راست و چپ : دارد 
  • فرم مربعی شکل جولو کفش برای محافظت از انگشتان و ایجاد فضای بیشتر و کافی برای بانداژ : دارد
  • کفی افلود و تنظیم کننده سایز کفش دیابتی : دارد 

هدف:

  • کاهش فشار یا اف لود پاشنه پا

برند فرست تارا ایرانیان تحت مالکیت معنوی است و علامت ما در زیره تمام کفش های ما مشهود است و علامت افتراقی ما از اجناس تقلبی است.

کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا

کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا تولید شرکت آف لودینگ فرست تارا، کفش‌های درمانی خاصی هستند که برای بیمارانی طراحی شده‌اند که در معرض خطر زخم‌های پای دیابتی مانند زخم‌های نوروپاتیک، پای شارکو و عفونت قرار دارند. این کفش‌ها با توزیع متعادل فشار بر روی پاها، به جلوگیری از تشدید زخم‌ها کمک می‌کنند.

کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا

ویژگی های کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا

  1. کفی قابل تعویض و برش: کفی‌های این کفش‌های زخم پای دیابتی قابل تعویض و به اندازه دلخواه قابل برش هستند تا بهترین تناسب را با پای بیمار داشته باشند.
  2. قابلیت استفاده برای هر دو پا: این کفش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای هر دو پای راست و چپ قابل استفاده باشند.
  3. طراحی جلوی مربعی کفش: جلوی کفش به شکل مربعی طراحی شده است تا فضای بیشتری برای انگشتان پا فراهم کند و از آن‌ها محافظت کند. این ویژگی همچنین فضای کافی برای بانداژ پا را ایجاد می‌کند.
  4. کفی آف لودینگ و تنظیم سایز: این کفش‌ها دارای کفی آف لودینگ هستند که به کاهش فشار بر روی زخم‌ها کمک می‌کند. همچنین امکان تنظیم سایز کفش وجود دارد تا راحتی بیشتری برای بیمار فراهم شود.
  5. کاهش فشار و تسکین: این کفش‌ها با توزیع متعادل فشار بر روی قسمت‌های مختلف پا، به کاهش فشار و تسکین درد کمک می‌کنند.
  6. محافظت از انگشتان و پاشنه پا: طراحی ویژه این کفش‌ها به گونه‌ای است که از انگشتان و پاشنه پا محافظت کرده و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری می‌کند.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا، گزینه‌ای ایده‌آل برای بیماران دیابتی باشند که نیاز به مراقبت ویژه از پاهای خود دارند.

 

توصیه های مهم در مورد کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا

پرستاران و درمانگرهای زخم گرامی،به بیماران اطمینان دهید که این کفش‌ها باعث افتادن یا پیچ خوردن مچ پا نخواهند شد. همچنین به آن‌ها یادآور شوید که وزن خود را در کفش‌های انگشت به سمت عقب و در کفش‌های پاشنه به سمت جلو منتقل کنند و با دقت راه بروند. خم شدن بیش از حد به جلو یا عقب می‌تواند سرعت راه رفتن را کاهش داده و منجر به آسیب بیشتر پا شود. به بیماران عزیز پیشنهاد کنید که اگر کفش تعادل را همراه با کفش درمانی (پاشنه یا انگشت) بپوشند، می‌توانند به طور عادی راه رفته و ایستادن خود را تثبیت کنند.

شرایط ارسال و خرید کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا

جهت خرید کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا  پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کفش زخم پای دیابتی زخم های پاشنه پا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *