اسکین تس

مواد تشکیل دهنده : دارد 

آلوئه ورا : دارد 

گلیسیرین : دارد

کالاندولا : دارد 

Vit E کارباپول : دارد 

پلوکسامر : دارد 

کلرهگزیدین : دارد 

اسکین تس

سازمان‌دهی فرمول اسکین تس به‌گونه‌ای است که از بورات سدیم به‌عنوان بالانس کننده یون‌ها استفاده شده است. بورات سدیم یک ماده طبیعی است که در فارماکوپه وجود دارد و از ریز مغذی‌های ضروری برای بدن است. با استفاده از ترکیب ملحبورات، این محصول به تسریع ترمیم بافت‌ها کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد اسکین تس، قابلیت جذب و غیرفعال کردن رادیکال‌های آزاد است که ناشی از پرتوهای یونیزان در درمان‌های رادیوتراپی است.

اسکین تس

درماتیت ناشی از رادیوتراپی معمولاً به‌وجود رادیکال‌های آزاد مرتبط است، که بر اثر پرتوهای یونیزان ایجاد می‌شوند و لایه بازال ممبران پوست را تخریب کرده و موجب التهاب و زخم‌های پوستی می‌گردند.

هیدروژل اسکین تس هیچ‌گونه اثری بر بلوس ندارد و تداخلی در روند درمان رادیوتراپی ایجاد نمی‌کند و همچنین بر شدت و جهت پرتوهای یونیزان تأثیری ندارد.

مزایای اسکین تس

به‌طور کلی، اسکین تس محافظت از پوست در برابر آسیب‌های شدید، ایجاد یک لایه نازک محافظ و یکپارچه در پوست، کاهش آسیب و سوزش در نواحی تحت درمان رادیوتراپی و پیشگیری از عفونت ثانویه را فراهم می‌کند.

آلوئه ورا

آلوئه‌ورا به‌عنوان ماده‌ای مؤثر در تولید داروهای موضعی برای ترمیم آسیب‌های پوستی، زخم‌ها، ترک‌های پوستی، زخم‌های سوختگی، راش‌ها، پسوریازیس و خشکی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فرمولاسیون اسکین تس، از کنسانتره لیوفلیزه این گیاه دارویی بهره‌برداری شده که غلظت بالایی از مواد مؤثر در ترمیم بافت آسیب‌دیده و تسریع بهبود زخم را شامل می‌شود.

اثرات ترمیم‌کنندگی کنسانتره آلوئه ورا شامل خاصیت ضد التهابی، تسکین سوزش و خارش در محل زخم و آبرسانی به بافت‌های آسیب‌دیده است.

گلیسیرین استئارات (GMS)

این ماده به‌طور طبیعی در بدن از تأثیر لیپاز پانکراس بر چربی‌ها تولید می‌شود و یک آبرسان قوی به‌حساب می‌آید. همچنین، به‌عنوان امولسیفایر عمل کرده و با ایجاد یک لایه، از دست رفتن آب در بافت آسیب‌دیده جلوگیری می‌کند و با کاهش کشش سطحی، ترمیم بافتی را تسریع می‌بخشد.

ویتامین E

ویتامین E دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است که با حذف رادیکال‌های آزاد موجود در محل زخم، ناشی از فعالیت گلبول‌های سفید، به افزایش تقسیم سلولی و جایگزینی بافت جدید کمک می‌کند.

پلوکسامر

این پلیمر با منشا گیاهی با کاهش کشش سطحی و تحریک پولی‌فرلاسیون سلولی به ترمیم زخم و تشکیل بافت جدید کمک می‌کند.

روغن کالاندولا

این روغن برای بهبود آسیب‌های پوستی ناشی از خراش‌ها، بریدگی‌های سطحی، خشکی و ترک‌های پوست، گزیدگی حشرات و درمان آفتاب‌سوختگی استفاده می‌شود. فلاونوئیدهای موجود در آن از آزاد شدن هیستامین و تولید پروستاگلاندین‌ها جلوگیری می‌کنند. ساپونین‌ها نیز از آزاد شدن هیستامین و دیگر واسطه‌های التهاب جلوگیری کرده و با کاهش نفوذپذیری مویرگ‌ها، مانع تراوش پلاسما به فضای میان بافتی می‌شوند و مهاجرت گلبول‌های سفید به ناحیه ملتهب را کاهش می‌دهند.

کارتنوئیدهای کالاندولا، به‌ویژه بتاکاروتن، پیش‌ساز ویتامین A هستند و اثرات ضد التهابی فلاونوئیدها را تقویت می‌کنند. این ترکیبات می‌توانند در پیشگیری و بهبود قرمزی، ادم و درد ناشی از آفتاب‌سوختگی مؤثر باشند.

کلرهگزیدین

این ترکیب به‌عنوان نگهدارنده با خواص آنتی‌میکروبی است.

شرایط ارسال و خرید اسکین تس

جهت خرید اسکین تس پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “اسکین تس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

( 0 نظر )