کیسه یک تکه شیردار یوروستومی مات وللند

  • موارد مصرف : برای کلستومی
  • فیلتر : دارد 
  •  چسب هیدروکلویید خالص : دارد 
  • مرغوبیت : نرم و ضد آب

 

 

کیسه یک تکه شیردار یوروستومی مات وللند

کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی مات وللند، مشابه کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی شفاف وللند، یک ابزار پزشکی است که برای بیماران با کلوستومی (انواع مختلف) طراحی شده است. با این حال، این کیسه دارای پوشش مات و غیرشفاف است که آن را از نسخه شفاف متمایز می‌کند.

کیسه یک تکه شیردار یوروستومی مات وللند

مزایای استفاده از کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی مات وللند

مزایای این کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی مات وللند شامل موارد زیر است:

  • حفظ حریم خصوصی: پوشش غیرشفاف این کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی مات وللند، برای بیمارانی که به حفظ حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی است.
  • کاهش حرارت: پوشش مات می‌تواند به جلوگیری از افزایش حرارت در ناحیه کلوستومی کمک کند.
  • محافظت از پوست: این پوشش به جلوگیری از التهابات پوستی در ناحیه کلوستومی کمک می‌کند.
  • قابلیت شستشو: مانند کیسه شفاف، این کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی مات وللند نیز قابلیت شستشو دارد و بیماران می‌توانند از آن بارها استفاده کنند.

مهم‌ترین مزیت این کیسه حفظ حریم خصوصی بیماران است. با این وجود، برای برخی بیماران شفافیت کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی به‌منظور مشاهده میزان مایعات جمع‌آوری شده اهمیت دارد.

استومی چیست؟

استومی

استومی به ایجاد یک دهانه روی شکم به‌وسیله جراحی برای خروج محتویات روده اشاره دارد. پس از عمل جراحی، مواد دفعی از طریق استوما از بدن خارج می‌شوند. استوما، قسمتی از روده کوچک یا بزرگ است که روی سطح شکم نمایان است.

استفاده از محصولات با کیفیت بالا برای مراقبت از استومی نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی بیماران ایفا می‌کند. زمانی که متوجه نیاز به عمل جراحی می‌شوید، اوقات پر استرسی را تجربه می‌کنید. پس از جراحی، عملکرد طبیعی بدن شما مختل شده و خروج ادرار یا مدفوع از مسیر معمولی امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین باید از کیسه‌ای که روی شکم قرار می‌گیرد استفاده کنید.

شرکت وللند با همکاری متخصصان مراقبت از سلامت، بیماران و سازمان‌های مراقبتی، در تلاش است تا محصولات جدیدی توسعه دهد که زندگی استومیت‌ها را در سراسر جهان بهبود بخشد. انواع محصولات جانبی وللند به‌طور خاص برای کمک به حفاظت از پوست، ایجاد احساس امنیت و ارائه مراقبت‌های لازم برای استومیت‌ها طراحی شده است و به کاهش نگرانی‌های مرتبط با استومی و عوارض آن کمک می‌کند.

این محصولات جانبی به منظور مراقبت از استوما و محافظت از آن و همچنین افزایش زمان ماندگاری کیسه طراحی شده‌اند. مواد به‌کاررفته در محصولات جانبی وللند سازگار با پوست هستند که این ویژگی به استومیت‌ها در حفظ سلامت پوست اطراف استوما یاری می‌رساند.

این شرکت انواع محصولات جانبی ضروری و با کیفیت را برای ارائه راه حل در برابر مشکلاتی از قبیل نشت مواد دفعی، زخم‌های پوستی و عوارض ناشی از برداشتن کیسه از روی پوست طراحی کرده است.

شرایط ارسال و خرید کیسه یک‌تکه شیردار یوروستومی مات وللند

جهت خرید کیسه یک تکه شیردار یوروستومی مات وللند پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کیسه یک تکه شیردار یوروستومی مات وللند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *