کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی وللند

  • فیلتر دار
  • دارای چسب هیدروکلویید خالص
  • مقرون به صرفه
  • راحت برای بیمار و قابل تخلیه
  • ایلئوستومی
  • کلستومی با ترشحات رقیق

 

 

کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی وللند

کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی وللند به‌طور خاص برای بیمارانی طراحی شده که به دنبال کیسه‌هایی مقاوم و کارآمد برای استفاده طولانی‌مدت هستند. این کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی وللند، با قابلیت باز شدن از ته و درب بالایی، به همراه بند دوشی تنظیم‌پذیر و دو دستگیره جانبی برای حمل آسان عرضه می‌شود. همچنین دارای فلنج قابل تنظیم برای نصب راحت روی پوست بیمار و چسب محکم جهت جلوگیری از نفوذ مایعات است.

فیلتر هوای این کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی  بوی نامطبوع را جذب کرده و به بیماران کمک می‌کند تا در زندگی روزمره خود راحت‌تر باشند.

استومی چیست؟

استومی، به معنای ایجاد یک دهانه جراحی‌شده روی شکم برای دفع محتویات روده است. بعد از جراحی، مواد زائد از طریق استوما از بدن دفع می‌شوند. قسمتی از روده که روی سطح شکم دیده می‌شود، همان استوما است. استفاده از محصولات با کیفیت برای مراقبت از استومی نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی این بیماران دارد.

وقتی مشخص می‌شود که به جراحی نیاز دارید، ممکن است این مسئله نگرانی‌هایی به دنبال داشته باشد، چراکه پس از جراحی، عملکرد بدن مانند قبل نخواهد بود و ادرار یا مدفوع دیگر از مسیر عادی خارج نمی‌شوند، بلکه باید از کیسه‌ای که روی شکم گذاشته می‌شود استفاده کرد. شرکت وللند در همکاری با متخصصان سلامت و سازمان‌های مراقبتی، برای توسعه محصولات جدیدی تلاش می‌کند که زندگی بیماران استومی را بهبود بخشند.

محصولات جانبی وللند به طور ویژه برای محافظت از پوست، ایجاد احساس امنیت و ارائه مراقبت‌های لازم به بیماران استومی طراحی شده‌اند و به کاهش نگرانی‌های مربوط به استومی و عوارض آن کمک می‌کنند. این محصولات جانبی، نه تنها از استوما محافظت می‌کنند، بلکه زمان ماندگاری کیسه‌ها را نیز افزایش می‌دهند. مواد استفاده‌شده در این محصولات با پوست سازگار بوده و به حفظ سلامت پوست اطراف استوما کمک می‌کند.

این شرکت طیف وسیعی از محصولات جانبی با کیفیت و ضروری را برای حل مشکلاتی مانند نشت مواد زائد، زخم‌های پوستی و عوارض ناشی از جدا شدن کیسه از پوست طراحی کرده است.

شرایط ارسال و خرید کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی وللند

جهت خرید کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی وللند  پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کیسه یک تکه ته باز مات ایلئوستومی وللند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *