کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند

  • مناسب برای ایلئوستومی و کلستومی
  • فیلتر دار
  • دارای چسب هیدروکلویید خالص
  • لایه خارجی نرم و ضدآب
  • بدون نیاز به گیره

 

 

کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند

کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند به طور خاص برای بیماران با پوست حساس طراحی شده است که به دنبال یک کیسه پوششی مقاوم و کارآمد هستند. این کیسه دارای قابلیت باز شدن به طور کامل از پایین و همچنین درب بالایی است. همچنین، بند دوشی قابل تنظیم و دو دستگیره جانبی برای حمل آسان تعبیه شده‌اند. یک دکمه مغناطیسی نیز برای بستن درب کیسه وجود دارد.

این کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات با فلنج قابل تنظیم برای نصب روی پوست و چسب محکم برای جلوگیری از نفوذ مایعات طراحی شده است. به علاوه، کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند دارای فیلتر هوا است که بوی نامطبوع را به خود جذب کرده و راحتی بیشتری را برای بیماران در زندگی روزمره فراهم می‌کند.

کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند

استومی چیست؟

استومی به ایجاد یک دهانه بر روی شکم به روش جراحی برای خروج محتویات روده اشاره دارد. پس از انجام جراحی، مواد دفعی از طریق استوما، که قسمتی از روده کوچک یا بزرگ است، از بدن خارج می‌شوند. استفاده از محصولات مراقبت از استومی با کیفیت بالا تأثیر بسزایی در بهبود کیفیت زندگی بیماران استومی دارد.

زمانی که متوجه می‌شوید به عمل جراحی نیاز دارید، ممکن است لحظات نگران‌کننده‌ای را تجربه کنید. پس از جراحی، عملکرد طبیعی بدن تغییر می‌کند و دیگر خروج ادرار یا مدفوع از مسیر عادی انجام نمی‌شود، به همین دلیل باید از کیسه‌ای که روی شکم قرار می‌گیرد استفاده کنید. شرکت وللند با همکاری متخصصان بهداشت و بیماران، در تلاش است تا محصولات جدیدی را توسعه دهد که به بهبود زندگی استومیت‌ها در سراسر جهان کمک کند.

محصولات جانبی وللند

محصولات جانبی وللند به طور اختصاصی برای کمک به محافظت از پوست، ایجاد حس امنیت و ارائه مراقبت‌های لازم برای استومیت‌ها طراحی شده‌اند و به کاهش نگرانی‌ها در ارتباط با استومی و عوارض آن کمک می‌کنند. این محصولات به منظور مراقبت از استوما، محافظت و طولانی کردن عمر کیسه به کار می‌روند.

مواد به کار رفته در محصولات جانبی وللند کاملاً سازگار با پوست هستند که به حفظ سلامت پوست اطراف استوما کمک می‌کند. این شرکت انواع محصولات جانبی ضروری و با کیفیت را برای حل مشکلاتی مانند نشت مواد دفعی، زخم‌های پوستی و عوارض ناشی از برداشتن کیسه از روی پوست طراحی کرده است.

شرایط ارسال و خرید کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند

جهت خرید کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند  پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کیسه یک تکه ته باز کانوکس مات وللند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *