کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات وللند

  • مناسب برای ایلئوستومی و کلستومی
  • فیلتر دار
  • دارای چسب هیدروکلویید خالص
  • لایه خارجی نرم و ضدآب
  • بدون نیاز به گیره

کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات وللند

کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات وللند، نوعی کیسه کلستومی است که برای نگهداری موقت از مدفوع و ادرار استفاده می‌شود. این کیسه دارای یک قسمت چسبنده است که به پوست بیمار متصل می‌شود و قسمت دیگر آن به صورت ته باز و برش خورده طراحی شده که به کلستومی وللند متصل می‌شود.

کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات وللند

این کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات وللند به آسانی قابل خالی‌کردن است و طراحی برش خورده در ته آن امکان تنظیم اندازه را برای بیمار فراهم می‌آورد. دیگر ویژگی‌های این کیسه شامل چسبندگی بالا بر روی پوست، مقاومت در برابر رطوبت و عرق، و جلوگیری از عفونت‌های پوستی است که در نهایت به بهبود کیفیت زندگی بیماران کلستومی کمک می‌کند. همچنین، طراحی برش خورده این کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات به بیماران اجازه می‌دهد تا به سادگی اندازه ته را در صورت نیاز تنظیم کنند.

استومی چیست؟

استومی به ایجاد یک دهانه بر روی شکم از طریق جراحی برای خروج محتویات روده اطلاق می‌شود. بعد از این جراحی، مواد دفعی از طریق استوما، که بخشی از روده کوچک یا بزرگ است، از بدن خارج می‌گردد. استفاده از محصولات مراقبت از استومی با کیفیت، تأثیر زیادی بر بهبود کیفیت زندگی بیمارانی که تحت این عمل قرار گرفته‌اند دارد.

زمانی که متوجه نیاز به عمل جراحی می‌شوید، ممکن است احساس نگرانی کنید. پس از جراحی، عملکرد بدن شما تغییر کرده و خروج ادرار یا مدفوع از مسیر عادی میسر نیست، بنابراین باید از کیسه‌ای که روی شکم قرار می‌گیرد، استفاده کنید. شرکت وللند با همکاری متخصصان بهداشت، بیماران و سازمان‌های مراقبتی به دنبال توسعه محصولات جدیدی است که زندگی استومیت‌ها را در سطح جهانی بهبود ببخشد.

محصولات جانبی وللند به طور خاص برای محافظت از پوست، افزایش احساس امنیت و ارائه مراقبت‌های لازم به استومیت‌ها طراحی شده‌اند و به کاهش نگرانی‌های مربوط به عوارض استومی کمک می‌کنند. این محصولات وظیفه مراقبت از استوما و افزایش زمان ماندگاری کیسه را دارند.

مواد به کار رفته در این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با پوست سازگاری داشته و به حفظ سلامت پوست اطراف استوما کمک کنند. شرکت وللند انواع محصولات جانبی ضروری و با کیفیت را برای حل مشکلاتی نظیر نشت مواد دفعی، زخم‌های پوستی و عوارض ناشی از برداشتن کیسه از روی پوست ارائه می‌دهد.

جهت خرید کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات وللند  پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کیسه یک تکه ته باز برش خورده مات وللند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *