کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات

  • مناسب برای ایلئوستومی
  • مناسب برای کلستومی
  • محصولات کمکی جهت مراقبت از استومی بیماران
  • دارای حلقه اتصال کمربند

کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات

کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات، نوعی کیسه است که به‌منظور نگهداری موقت مدفوع و ادرار در بیماران کلستومی شیرده طراحی شده است. این کیسه از دو بخش تشکیل شده که یکی به‌عنوان قسمت چسبنده بر روی پوست بیمار قرار می‌گیرد و بخش دیگر با طراحی ته بسته و شیردار، برای اتصال به کیسه تحتانی یا پلاک کلستومی استفاده می‌شود.

کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات

این کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات به‌خاطر داشتن شیردار، مناسب برای جمع‌آوری شیر بعد از تغذیه نوزادان است. طراحی ته بسته این کیسه کلستومی دو تکه شیردار به‌گونه‌ای است که برای تخلیه مدفوع و ادرار باید به‌طور کامل تعویض شود. همچنین، سطح مات کیسه از نمایان شدن محتویات آن جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این کیسه می‌توان به چسبندگی بالا بر روی پوست، مقاومت در برابر رطوبت و عرق، جلوگیری از بروز عفونت‌های پوستی، و بهبود کیفیت زندگی بیماران کلستومی شیرده اشاره کرد.

استومی چیست؟

استومی به ایجاد یک دهانه بر روی شکم به‌صورت جراحی برای خروج محتویات روده اطلاق می‌شود. پس از جراحی، مواد دفعی از طریق استوما از بدن خارج می‌شوند. استوما بخشی از روده کوچک یا بزرگ است که بر روی سطح شکم نمایان می‌شود. استفاده از محصولات باکیفیت مراقبت از استومی تأثیر زیادی در ارتقای کیفیت زندگی بیماران دارد.

زمانی که متوجه نیاز به عمل جراحی می‌شوید، ممکن است احساس نگرانی کنید. پس از جراحی، عملکرد بدن شما تغییر کرده و خروج ادرار یا مدفوع به‌صورت عادی نخواهد بود؛ بنابراین باید از کیسه‌ای که بر روی شکم قرار می‌گیرد، استفاده کنید. شرکت وللند با همکاری متخصصان بهداشت و بیماران در تلاش است تا با توسعه محصولات جدید، زندگی بیماران استومی را بهبود بخشد.

محصولات جانبی وللند به‌طور خاص برای کمک به محافظت از پوست، ایجاد حس امنیت و فراهم کردن مراقبت‌های لازم برای بیماران استومی طراحی شده‌اند و به کاهش نگرانی‌های مرتبط با استومی و عوارض آن کمک می‌کنند. این محصولات، به مراقبت از استوما، حفاظت و حتی افزایش زمان ماندگاری کیسه اختصاص دارند.

مواد به‌کاررفته در محصولات جانبی وللند با پوست سازگار بوده و این خاصیت، به استومیت‌ها در حفظ سلامت پوست دور استوما کمک می‌کند. این شرکت انواع محصولات جانبی ضروری و باکیفیت را برای حل مشکلاتی مانند نشت مواد دفعی، زخم‌های پوستی و عوارض ناشی از برداشتن کیسه ارائه می‌دهد.

شرایط ارسال و خرید کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات

جهت خرید کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کیسه کلستومی دو تکه شیردار مات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *