کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند

  • مناسب برای ایلئوستومی
  • مناسب برای کلستومی
  • محصولات کمکی جهت مراقبت از استومی بیماران
  • دارای حلقه اتصال کمربند
  • حلقه اتصال 70

 

کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند

کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند، یک گزینه مناسب برای جمع‌آوری موقت مدفوع و ادرار است. این کیسه دو بخش دارد؛ بخش چسبنده آن روی پوست بیمار قرار می‌گیرد و بخش دیگر کیسه ته باز دارد که به راحتی می‌توان آن را به کیسه تحتانی یا پلاک کلستومی وصل کرد. طراحی ته باز کیسه امکان تخلیه آسان بدون نیاز به تعویض کل کیسه را فراهم می‌سازد.

کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند

ویژگی مات ته باز این کیسه کلستومی موجب می‌شود تا محتویات آن پنهان بماند. از ویژگی‌های دیگر این کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند می‌توان به چسبندگی قوی، مقاومت در برابر رطوبت و عرق، جلوگیری از عفونت‌های پوستی و کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران اشاره کرد.

استومی چیست؟

استومی نوعی جراحی است که در آن با ایجاد دهانه‌ای روی شکم، محتویات روده به بیرون منتقل می‌شود. این پروسه باعث می‌شود که پس از عمل، مواد دفعی از طریق استوما از بدن خارج شوند. استوما قسمتی از روده کوچک یا بزرگ است که روی سطح شکم دیده می‌شود. استفاده از محصولات باکیفیت استومی نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی بیماران دارد.

اعلام نیاز به جراحی می‌تواند نگرانی‌هایی به دنبال داشته باشد، زیرا عملکرد طبیعی بدن تغییر کرده و برای خروج مدفوع و ادرار نیاز به استفاده از کیسه‌ای روی شکم است. شرکت وللند با همکاری متخصصان و سازمان‌های مراقبتی، برای ایجاد و بهبود محصولات جدید فعالیت می‌کند تا زندگی استومیت‌ها را بهبود بخشد.

محصولات جانبی وللند به‌طور اختصاصی برای حفاظت از پوست و ارائه حس امنیت به استومیت‌ها طراحی شده‌اند و به کاهش نگرانی‌ها در مورد استومی و عوارض آن کمک می‌کنند. این محصولات برای مراقبت از استوما و افزایش مدت زمان استفاده از کیسه‌ها به کار می‌روند.

مواد به‌کاررفته در محصولات جانبی وللند با پوست سازگار هستند و به حفظ سلامت پوست اطراف استوما کمک می‌کنند. این شرکت انواع محصولات باکیفیت را برای مقابله با مشکلاتی مانند نشت مواد دفعی و زخم‌های پوستی طراحی کرده است.

شرایط ارسال و خرید کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند

جهت خرید کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کیسه کلستومی دو تکه ته باز مات حلقه اتصال 70 وللند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *