کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند

  • مناسب برای ایلئوستومی
  • مناسب برای کلستومی
  • محصولات کمکی جهت مراقبت از استومی بیماران
  • دارای حلقه اتصال کمربند
  • حلقه اتصال 70

 

کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند

کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند، وسیله‌ای برای نگهداری موقت از مدفوع و ادرار است. این کیسه شامل دو قسمت می‌باشد: یک قسمت چسبنده که بر روی پوست بیمار قرار می‌گیرد و قسمت دیگر که به شکل ته بسته طراحی شده و برای اتصال به کیسه تحتانی یا پلاک کلستومی استفاده می‌شود.

کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند

یکی از ویژگی‌های بارز این کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند، طراحی ته بسته آن است که امکان خالی کردن ندارد و به همین خاطر باید به صورت کامل تعویض شود. طراحی مات آن نیز مانع از نمایان شدن محتویات کیسه می‌شود. علاوه بر این، کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال از چسبندگی بالایی بر روی پوست برخوردار بوده و در برابر رطوبت و عرق مقاوم است، این ویژگی‌ها به جلوگیری از بروز عفونت‌های پوستی و بهبود کیفیت زندگی بیماران کلستومی کمک می‌کند.

استومی چیست؟

استومی به ایجاد یک دهانه بر روی شکم از طریق جراحی برای خروج مواد دفعی اشاره دارد. پس از جراحی، مواد دفعی از طریق استوما از بدن خارج می‌شود. استوما بخش‌هایی از روده کوچک یا بزرگ است که بر روی سطح شکم مشاهده می‌شود. استفاده از محصولات مراقبت از استومی با کیفیت بالا نقش به‌سزایی در ارتقاء سطح زندگی بیماران استومی دارد.

لحظه‌ای که متوجه نیاز به عمل جراحی می‌شوید، می‌تواند بسیار نگران‌کننده باشد. به دنبال جراحی، عملکرد بدن شما تغییر می‌کند و خروج ادرار یا مدفوع از روش معمول ممکن نیست؛ بنابراین باید از کیسه‌ای که بر روی شکم قرار می‌گیرد، استفاده کنید. شرکت وللند با همکاری متخصصان مراقبت از سلامت و بیماران در تلاش است محصولات جدیدی را توسعه دهد تا کیفیت زندگی استومیت‌ها را در سرتاسر جهان بهبود بخشد.

محصولات جانبی وللند به صورت اختصاصی طراحی شده‌اند تا از پوست محافظت کرده، احساس امنیت را فراهم کنند و به استومیت‌ها کمک کنند تا نگرانی‌های خود را در مورد استومی و عوارض آن کاهش دهند. این محصولات برای مراقبت از استوما، محافظت و همچنین افزایش زمان ماندگاری کیسه به کار می‌روند.

مواد به کار رفته در محصولات جانبی وللند سازگار با پوست هستند که به استومیت‌ها کمک می‌کند تا پوستی سالم در اطراف استوما داشته باشند. این شرکت انواع محصولات جانبی ضروری و با کیفیتی را طراحی کرده است که به حل مشکلاتی مانند نشت مواد دفعی، زخم‌های پوستی و عوارض ناشی از برداشتن کیسه از روی پوست کمک کنند.

شرایط ارسال و خرید کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند

جهت خرید کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند پس از استعلام موجودی و قیمت کالا ثبت سفارش انجام دهید . برای ثبت سفارش می توانید از طریق پنل کاربری سایت یا تماس با کارشناسان فروش اقدام کنید . همکاران ما پس بررسی سفارش ثبت شده شما عزیزان را نسبت به ادامه روند ارسال و خریدراهنمایی خواهند کرد . در صورت هرگونه سوال یا ابهام در رابطه با خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما و تماس تلفنی مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است.

Be the first to review “کیسه کلستومی دو تکه ته بسته مات با حلقه اتصال 70 وللند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *